یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
مدرسی یزدی

حوزه/ رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: انتخابات باشکوه و باعظمت با مشارکت مردم رقم خواهد خورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی‌یزدی، رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری و عضو فقهای شورای نگهبان امروز (جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳) پس از بازدید از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در جمع خبرنگاران گفت: به لطف خداوند متعال و عنایات امام زمان (عج) و هدایت‌های مقام معظم رهبری انتخابات ریاست‌جمهوری به خوبی آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: با تجربیاتی که برادران ما از انتخابات گذشته در وزارت کشور و شورای نگهبان داشتند، انتخابات با شور و هیجان بیشتری و با حضور فراوان و گسترده مردم پای صندوق‌های رای در حال برگزاری است.

آیت‌الله مدرسی‌یزدی همچنین بیان داشت: فرآیند انتخابات ریاست‌جمهوری به صورت روان در جریان است و مردم تاکنون از انتخابات استقبال خوبی داشتند.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری عنوان کرد: به لطف خداوند با امکاناتی که وزارت کشور و شورای نگهبان فراهم کرده‌اند، مجریان وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند. ناظران هم به خوبی نظارت می‌کنند. نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری نیز در ستاد مرکزی حضور دارند و در جریان برنامه‌ها هستند.

وی ابراز امیدواری کرد که استقبال از انتخابات ریاست‌جمهوری توسط مردم در ساعات آینده افزایش پیدا کند و انتخابات باشکوه و باعظمتی که دشمن‌شکن باشد، محقق شود.

آیت‌الله مدرسی‌یزدی همچنین تاکید کرد: مردم بزرگوار ایران اسلامی با همت بلندی که داشته‌اند همواره در مصائب و مسائل کشور و انقلاب حاضر بوده‌اند. ان‌شاءالله این بار نیز مردم بزرگ ایران اسلامی با شور و شعور بیشتر پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و آبرویی برای نظام جمهوری اسلامی پدید خواهند آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha